lunes, 23 de junio de 2008

Nedo, com puc, dins la immensitat marítima

Quan tenia dotze anys, vaig tenir un somni que va quedar-me gravat fins al dia d'avui. Una de les meves millors amigues de l'època, l'Elisenda, venia molt trista i m'explicava que el noi que a ella li agradava en la vida desperta (en direm noi X, no recordo el seu nom) li havia ficat culebres a l'estómac. Estava molt espantada i jo la vaig consolar. Quan vaig recordar-ho al matí, sabia que allò volia dir que el noi X l'havia violat. Acostumada com estic a la "normalitat" dels meus somnis, vaig quedar-me perplexa.
Aquell any, teníem un profe d'aquests que se'n tenen pocs; es deia Toni, era el psicòleg de l'escola, ens feia un crèdit variable de sexualitat i algunes sessions de meditació. Amb l'Elisenda al meu costat, vaig comentar-li aquelles imatges noctures. Només va donar-me un consell; va suggerir-me que apuntés el somni i que, potser, amb el pas dels anys, en sabria treure l'entrellat.
Efectivament, un cop vaig acabar l'adolescència, vaig saber què significaven els cucs dins la panxa de l'Elisenda. Ella va ser la primera noia que em va agradar.

No hay comentarios: