sábado, 2 de febrero de 2008



M'agrada quan diu:
- Vostè ha patit molt

Diari d'Anaïs Nin, Anaïs Nin


M'he baixat cançons de Nino Bravo i Mocedades perquè em recorden als bons moments de la meva infància. Sobretot a un període molt concret: quan vivíem a la masia, jo encara no tenia deu anys i el desgraciat encara era el papi. Llavors passava moltes hores escoltant el Nino Bravo i Mocedades, avorrida dins el cotxe, amb una calor insuportable. Aquells anys deurien ser els que vam anar a passar l'estiu a León, Astorga i San Martín del Camino. Ara m'ha vingut al cap la senyora excessivament grassa, amb pèls que punxaven a la cara i que feia pudor de vella que vivia al costat de la Conchi. Sempre em regalava caramels, sempre els mateixos. Eren bons. I la cançó aquella de la ràdio que vam gravar de la ràdio en un cassette, crec que cantava un tartamut (o això em semblava a mi). Tot i que, pensant-ho bé, podria ser perfectament una melodia creada per Chimo Bayo. Ara ric quan em ve al cap la por que vam passar la Conchi i jo al veure El exorcista i aquella nit en què li vaig preguntar com es deia el Papa de Roma. D'aquesta època també deu ser l'ampolla plena d'aigua i polvos de talc que remenava perquè semblés un biberó per donar-li al Baby Fever. I les llargues hores a la biblioteca de la masia. I el sol que m'entrava a l'habitació gran quan em despertava els caps de setmana i, de fons, sentia el quiquiriquí del gall. I el meu lloc secret, és clar; on jugava a allò que no volia que em veiessin, envoltada del Rovelló, la Sorra, el Coco i el Brillant.

12 comentarios:

Anónimo dijo...

cimentari de la foto pk ara no tinc temps de llegir el text: jajajajajajajajajajajajajaj

núria m'encantes de petita, amb les albarques (altrement anomenades xafamerdes)i akesta cara de "m'estan fent una foto, vai a fer veure k sóc intel·lectual" (ja sabem que de gran ho seràs i que la vocació et ve des de petita).

un peto xafamerda!

Anónimo dijo...

tempus fugit...
Ara... no es massa esperançador créixer amb nino bravo i mocedades... :) :)

Laia dijo...

jaja té raó la berta, fas cara de "m'estan fent una foto" però no de "vaig a fer que sembli intelectual" sinó més aviat "nuria riu a la mama que et faig una fotoooo" oioioioi

Mad byte writer dijo...

jejeje jo penso que tens cara de trapella en aquesta foto :P del rollo: "he fet una malifeta i no sabeu quinaaa" jejeje, que mona :)

PD: tu tambéee, laia (per si de cas anaves a preguntar-ho :P)

Berta dijo...

comentar del text: un bon resum de records importants. un petó maca ;)

Laia dijo...

jhajajajjajaja i jo i joooo?

aix què faria sense les bromes amb la comunitat de pescadors del monzó?

Rocio dijo...

oooooooo que mona!!! si es que... como dice berta, lo de proyecto de intelectual te viene de lejos. Me ha encantado la actualización.

Un beso sexi!

un pelegrí dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
un pelegrí dijo...

Aquests amics imaginaris han de ser la canya però també deuen fer com a iuiu, no?

Mad byte writer dijo...

quins amics imaginaris??? m'he perdut :P

Núria G. Carbonell dijo...

Vagalume, suposo que deus haver pensat que els amics imaginaris eren el Rovelló, la Sorra, el Brillant i el Coco. Eren els meus gossos que, quan sortia de la masia, em seguien per tot el bosc.
Comunitat de pescadors, no hi ha amics imaginaris :p

Mad byte writer dijo...

ole oleee :P