viernes, 18 de enero de 2008

Un nou inquilí a l'habitació vermella


Les tres edats de la dona, Klimt

Per recordar-me que, potser, algun dia, arribaré a ser tan vella com la dona a qui penjen els pits. I que he estat com la petita dormilega.

4 comentarios:

Rocio dijo...

También recuerda que si llegas a ser tan vieja como esa mujer, allí estaré yo para que entablemos largas conversaciones acerca de los gatos de nuestra vida... ais...

beso sexi!

Anónimo dijo...

Al ver este cuadro me he acordado de otro que me impresionó de sobre manera por tener una temática muy parecida pero tal vez un poco más lúgubre. No es de Gustavito pero está en la órbita de la pintura que a mí mas me gusta, la pintura flamenca. El cuadro se llama "Las Edades y la Muerte" y lo ví en el Prado, un poco escondido y minimizado entre las obras de mi tocayo Durero. Es un cuadro que lo ves y no te deja indiferente. Échale un vistazo, igual también para ti pasa a ser otro de esos cuadros que se ven una vez y no los olvidas nunca. Cuidesemelé Dama del Poncho Rojo.

Yop

Mirielle dijo...

és dolorós, una mica, sobretot el gest de taparse els ulls. Llavors la dona vella no veu els colors, la immensitat dels colors i la bellesa i el malentès de la joventut, pot amb ella. Ben evocador, per això.

Berta dijo...

ola buscona!
que sàpigues que he actualitzat.
m'agrada molt aquest quadre, em recorda al del meu anell que encara no sé de qui és.

vull que sigui juliol!


*que consti que et comento perquè em ve de gust, no perquè em comentis tu a mi eh? jejeje

petons