jueves, 28 de febrero de 2008

I miss you
but I haven't met you yet
Björk

Som dins el llit vermell. Et ressegueixo la pell tèbia per sota el nòrdic, allò que sé que et fa tantes pessigolles. Però ara no te n'adones; somies al meu costat i jo t'observo. Els nostres cossos despullats són un a tocar de l'altre, plens a vessar d'amor i complicitat. L'un a l'altre ens hem salvat de passar les nits en llençols inhòspits, que no feien res més que augmentar el desig que hem tingut sempre per trobar-nos. Ara som dins el nostre llit vermell, que tantes vegades ens ha embolcallat. T'oloro i penso en els nostres cossos un dins l'altre o un acompanyant l'altre. És aquella olor forta que et neix quan ets amb mi, quan la nostra respiració tallada omple l'ambient, quan m'esgarrapes lleugerament l'esquena. Et gires i fas un sospir adormit, murmures alguna cosa. Et faig un mec suau al nas i dono la volta jo també. He fet petons a cada centímetre del teu cos. No obstant això, no sé si tens pits com jo o si puc jugar amb els pèls que et neixen sota el melic. M'adormo amb el teu braç a la cintura. Demà ens despertarem amb els cossos entrelligats. 

7 comentarios:

A dijo...

I ja està, viure és això i res més. Fora dels llits vermells només malvivim.

un pelegrí dijo...

Activar tots els botons, forats i palanques del cos és una empresa tan minuciosa com fascinant. Fer petons a cada centímetre és de xinos.

Albert i Núria... us coneixeu? El món és un moc!

Núria G. Carbonell dijo...

No ens coneixem personalment (que jo sàpiga), però jo em passo sovint pels blogs en els que posteja. I ell s'ha pronunciat un parell de cops per aquí. El món dels blogs és un món, més aviat diria jo.

En qualsevol cas: encantada, Albert ;)

Núria G. Carbonell dijo...

ups, el món dels blogs és un moc

Petit Couchon dijo...

fa dies jo estava pensant q pel proper carnestoltes em volia disfressar d'alicia
ara si vull ser original m'hauré d disfressar de...charleston??
ostritas ostritas

Laia dijo...

oh que maco, m'he sentit identificada amb el text, potser, com en el teu llibre, l'he llegit en el millor moment que podia haver-lo llegit

Rocio dijo...

Que bonito, nuria. Si es que... me has hecho recordar viejos y buenos tiempos, en los que tenía un colchón rojo.
Te deseo todos los colchones rojos del mundo (aunque conque sea el indicado ya te baste)
Besos!