miércoles, 5 de marzo de 2008

Saber que alguns dels temes que més interessen a les persones són els cotxes, els desastres, l'entreteniment, els famosos, la moda, els horòscops, les famílies reials, els escàndols, el sexe, els esports i els casaments m'esgarrifa. També m'esgarrifa que l'eslogan d'Iniciativa per Catalunya ("Solucions justes, lògiques i valentes") no sigui recordat pel seu target
Davant d'això, jo col·lecciono paraules: tintinabular, esgarrip, sacseja'm, xarxes, tendereteespitxurrat, xarrupaescrots, miserere, desnonar, zeitgeist, lapsus i memòria.



10 comentarios:

Rocio dijo...

i aixoplug (o como se escriba), i barema, i queviures...
A mi el horóscopo hoy me dice que una amiga tendrá un encuentro pasional con jack. Los horoscopos... todo un mundo...

Núria G. Carbonell dijo...

Permíteme, buena amiga, que, como una de tus maestras de catalán, te corrija la escritura. Aixopluc i verema. Lo próximo será hacerte dictados, ya verás...
Ai, Jack, si yo te contara! xD

A dijo...

Jo ahir escrivia una llista de motius literaris que m'agraden. Està inacabada, però de moment fa així:

malalties, ferrocarrils, el desert, buidor, dessagnar-se, escales mecàniques, accidents, aterratges, desaparèixer.

Laia dijo...

doncs a mi m'agraden molt carantoines, els botifarrons i les escletxes xD

em sembla que en jack, almenys avui, dormirà tranquil xD

Anónimo dijo...

globus, libèl·lula, aroma, juxtapusades, àdhuc, llindar,...

kerol

Mad byte writer dijo...

i el bullying? (pronunciat en català)
o carrota, embullat, intrús, atzabeja...
...el pescador i la seva comunitat!

Laia dijo...

aix l'intrús... s'anyora tant com en jack, oi núria? xD

Núria G. Carbonell dijo...

jajajajaja no ho saps ben bé prou xD
Laia i Ro, crec que ha arribat el moment de deixar-nos d'espitxurrar amb el tema, que encara se sabran massa secrets per aquí.
Tot i que això m'ha donat una idea... (aquí va l'emoticono del msn que posa els ulls en blanc).

Per cert, aprofito per dir-vos a tots que m'encanten totes les paraules que esteu posant, inclosos els motius literaris de l'Albert (:

Anónimo dijo...

De moment és suportable. Menys serà quan sigui plena setmana santa i tingui ganes d engegar-ho tot a rodar. A més, envelliré d'aquí poc i això agreuja la crisi. Sigui com sigui, intentarem sobreviure, com sempre fem.

carlos dijo...

Hola Nuria!!!

He començat a escriure un bloc i no es de sexe!



pd:Sóc el Carlos de la uni