miércoles, 21 de noviembre de 2007

Avui m'he vist amb un pardalet; un pardal que ha près dues coca-coles perquè tenia set. Té un cos quasi bé de nena, ben esprimatxat i torrat pel sol de l'altra punta del món. Els cabells li ballen com volen i el seu somriure no t'amaga res. És un pardal fràgil a qui li costa parlar de sentiments, tot i que avui hem aprofundit més. Sense gosar mirar-me als ulls, no perquè tractés d'enganyar-me, sino per timidesa, m'ha explicat que per primer cop a la vida s'ha enamorat d'un noi. Ha estat mentre em deia això que l'he vist madura, que me n'he adonat que tenia les coses clares, que sabia el que li agrada i el que no. Ella no vol ningú que li talli les ales, necessita volar per ser feliç.
Més tard he vist que era un pardal sensible a allò artístic, fins i tot de forma més profunda que alguns dels que l'envolten. Li agrada la il·lustració i la pintura autoreferencial. Quan va a una llibreria, s'enrrecorda dels seus amics i els troba regals.
Diu que les noies només li agradarien per fer-los-hi petons, que no se les estimaria. Dins meu, penso que tant de bo aquesta hagi estat una d'aquelles converses en què no sap què dir i contesta completament diferent als seus desitjos.

3 comentarios:

Què t'anava a dir dijo...

Un pardal molt sensible.

Berta dijo...

si que he vist freaks, si. el millor és que aquelles petites monstruositats eren de veritat.

petoneeeets!

Anónimo dijo...

Ia, Aire pot ser nefast per la salut, però aquest grau de petardeo musical m'encanta... I això de ballar... fets col·laterals.. XD
Sigui com sigui, t'he convidat a un meme, per si et ve d gust.