domingo, 14 de octubre de 2007

Generació Y

Jo sóc una de les veus dels que no van plorar per la mort de Kurt Cobain, d'aquells que ja no cauen en les mans de les ONG. Escoltem música mp3 amb els nostres iPod's mentre la publicitat endrapa la nostra individualització. Ens revelem contra tot. No escoltem ni pares, ni mestres, ni grans pensadors o institucions. El nostre referent (i prescriptor) és Steve Jobs. Preguntem el perquè de tot revolucinàriament, però no ens preocupem per aconseguir millorar res. La nostra ideologia és fast food i ens alimentem superficialment de modes anteriors. No obstant això, la tendència actual és ser alternatiu. Vivim l'underground mirant-nos el melic, comunicant-nos amb el món a través d'Internet i sense endinsar-nos en el passat, que és un dels factors més importants que ens ha construït tal com som.

12 comentarios:

un pelegrí dijo...

Qui és el "nosaltres" de qui parles? Qui és Steve Jobs? Per què només faig que preguntar coses que ni em van ni em vénen?

Núria G. Carbonell dijo...

El "nosaltres" és un "nosaltres" genèric que inclou als que hem nascut als 80 fins a mitjans dels 90.
Steve Jobs és el directiu -o president o representant públic- d'Apple.
No sé per què fas preguntes que ni et van ni et vénen. Deus ser curiós ;)

Berta dijo...

jo vai néixer als 80 i no encaixo massa en akesta generació Y...

Mad byte writer dijo...

jo també vaig néixer als 80 i bé, tot i que Steve Jobs és una mica un referent per mi, lo altre no encaixa gaire amb el meu tarannà tampoc :P

Anónimo dijo...

Quiero pensar que aún intento cambiar algo. Quiero pensar que no estoy dentro de esta generacion. Al menos eso intento. Entiendo tu frustracion.

Anónimo dijo...

Jo he hagut de buscar el sr Jobs a la wikipèdia... :S

Anónimo dijo...

Hola, sóc la Laia ole ole, jo estic amb la ro, vull pensar que canviaré el món, de fet, el penso canviar muhahahahaha
PD: el c. és el cristian jaja, en fi

El Teixit de la Terra dijo...

Doncs jo soc un representant de la gneració X, la immediatament anterior i si, jo vaig plorar la mort d'en Kurt Cobain, però el meu referent és l'Steve Jobs. I malgrat tot el que es va dir de nosaltres, ara que soc pare em miro el futur amb optimisme (potser perque no tinc altre remei).
Muas!

Què t'anava a dir dijo...

Jo crec que som una mica microones ho volem tot ràpid i be i això a vegades falla.

Rocio dijo...

ya tienes lo que querías... o casi... porque las risas no están aseguradas.

y el ganador es (redoble de tambores)

bedigitalmyfriend.blogspot.com

a ver que te parece

Anónimo dijo...

has desaparegut?

Què t'anava a dir dijo...

Si i la nostra originalitat la busquem a l'IKEA.