lunes, 30 de junio de 2008

Ja hem arribat




Aquesta nit, em toca menjar-me setze hores d'avió. Me'n vaig amb la garriguenca que s'enrrecorda del pianista al cinema mut (Berta) i la azul celeste power que cada cop parla millor el català (Rocío) cap a Argentina.
Durant tot el mes de juliol, estarem donant voltes per Buenos Aires, Iguazú, Córdoba, San Martin de los Andes y Mar del Plata (ciutat que va veure néixer la Ro). Espero que ens ho passem igual de bé que a l'Interrail'07.
Tinc l'esperança que aquest viatge sigui moltes coses. La preparació per al gran esdeveniment que tinc al cap; un temps per posar en ordre algunes idees que em ronden; una desconnexió total de la universitat i la vida barcelonina; un reset del 092 de Barcelona, bona nit i el 080, digui'm; una travessa plena d'emocions i energia; una manera de conèixer encara millor les meves companyes, per acabar estimant-les de forma més plena; un plaer d'experiència, en definitiva.
És ara quan veig clarament que ha valgut la pena sacrificar (quasi bé) tots els caps de setmana des del novembre passat per treballar i estalviar.
Prometo escriure cartes a les dues personetes que m'ho han demanat, encara que a ELL no li pugui enviar.

3 comentarios:

un pelegrí dijo...

Apaa que bé!
Si tornes suposo que ja explicaràs quès, quans, ons, i aquestes coses de després.

Jo (em sembla que) estaré quasi tot l'estiu aquí amb mi.

Au, sort i alegria ^^

Laia dijo...

imagino que jo sóc una de les dues persones a les que has d'escriure cartes, més et val eeh no t'oblidis de nosaltres encara que a la berta i a la ro les acabis estimant més i de forma plena xD

passeu-vos-ho bé i no us espitxurreu massa que sinó ens passarem tooooot l'any sentint allò de "uala us en recordeu de quan estàvem...i...uaaa, sí sí que bo" encara que almenys no seré la única pringada, ara en serem 3

Berta dijo...

Nuriot!!!

som a argentina!!!

uee!!!