domingo, 17 de junio de 2007

Escenes bíbliques

Encara les recordo, a totes dues, llepant-me els peus. M'agradava quan tots tres érem al llit, xops de suor i líquids dels nostres sexes. L'aire estava carregat, com si no vulgués contemplar la nostra luxúria.


Gaudiem fent marranades, tots tres érem pervertits. Recordo amb especial goig el cop que van esclavitzar-me; em van lligar a una cadira, ben fort, la van deixar caure. Vaig quedar-me indefens, sense forma de posar-me dret. Va ser llavors quan una d'elles, la pèl-roja, em va obligar a llepar-li la sola de la sabata. L'altre, mentre, s'ho mirava i em recordava que no em podria escórrer sense el seu permís. Em sentia humiliat, però volia servir-les.


Altres vegades era jo qui les sorprenia a elles, com quan vaig convidar a sopar un company de feina, Miquel, crec que es deia. Van haver de menjar-li la polla fins a deixar-lo ben sec.


En poques ocasions vam recórrer al seu parentiu com a fantasia. Ara mateix només recordo l'ocasió en què vam fotografiar-nos; jo els preguntava si creien que estava bé allò que feien, que eren mare i filla i, alhora, encoratjava la mare per ensenyar a la petita com havia de follar-me.


Ara, però, han marxat. Ni tan sols han deixat una carta d'acomiadament. Tant se val, en realitat, es comportaven com dues vertaderes putes.

1 comentario:

Anónimo dijo...

ahir vaig veure una peli on hi havia escenes bíbliques d'aquest tipus, però no tan ben expressades ;)

un peto mol puta!