domingo, 24 de junio de 2007

Declaració d'intencions

Ara ja, per fi, tinc tot un estiu per endavant. Un estiu que prenc amb il·lusió i, alhora, m'espanta. Només depèn de mi que, quan arribi festa major, hagi recuperat l'energia necessària per pujar de nou a un carro que cada cop em costa més de conduir.
Tinc tot un estiu per descobrir què vol dir Cartografies del cinema contemporani: cos, gest i fantasma. Tan de bo en Domènec Font sigui prou aclaridor.
Tinc tot un estiu per acabar la història del Zackery i l'Addie, per presentar-li al Miguel i iniciar els preparatius de la nostra òpera prima conjunta :)
Tinc tot un estiu per disfressar-me, fer de model per dues fantàstiques fotògrafes. Crec que ja puc començar a preparar els vestidets de fada, les cotilles, les sabates de taló, el maquillatge de nina i els meus millors somriures.
No tinc tot un estiu, però sí una gran part d'ell, per desentrellar els secrets que amaguen la República Txeca, Àustria, Hongria, Romania, Bulgària, Grècia i Turquia; amb especial atenció a aquests dos últims. El juliol haurà de servir-me per poder trobar un treball de merda que em permeti finançar aquesta volta ferroviària per Europa.
També tinc tot un estiu per pensar-te. Per desitjar que arribi el moment en què puguem conèixer-nos millor.
Entre tot això hauré de tenir temps per llegir llibres, mirar pel·lícules, practicar l'anglès, inventar receptes de cuina vegetarianes, ajudar la mare amb les feines de casa i aprendre totes les capitals del món.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

nuria!!
sóc la patri
no trobo les direcs. d l clase i x això no li puc pasar a totom, xò weno
he penjat ls fotos al meu space i lhe habilitat xq l pugui veure totom durant uns dies.
http://patryladiesnight.spaces.live.com

ara, com una bona nena, comento el teu post:
jo tb vaig anar dinterrail lestiu pasat, m va agradar mooolt:-D
vaig anar x la zona c, dinamarca, alemania...s molt wai xò molt cansat, i has d ser molt tolerant amb els acompanyants:-P xo mola molt xq, a diferència d quan vas només a una ciutat, tens una visió bastant global dl país. si tens algun dubte dalguna cosa prgunta!! m fas molta enveja:-P

aquest estiu m'aniré al FIB i dp a londrs 1 o 2 mesos, q jo tb vull millorar l'english

i veure pelis, llegir llibres, escoltar música, fer dibuixets...fer totes aquelles coses q sempre deixes estar xq penses q no són tan importants com la resta xò ho són i més.

i ja no menrecordo d q més havies posat xD

en fi, q tinguis un mooolt bon estiu

ens veiem l'any q ve

bsitusssss

PD: ho sé, parlo molt xD

Anónimo dijo...

ostres això de la samarreta ens nira bé per la samarreta que us he de fer xD